Webinar: LEAN jest w powietrzu i nim się oddycha…

Jak LEAN wygląda w sprzedaży i marketingu TOYOTY? Jak nowe projekty weryfikowane są w GEMBA zanim zostaną zatwierdzone "na górze"? Jak organizacja reaguje na błędy popełniane przez człowieka?

Witam Cię w gronie uczestników webinaru, który odbędzie się 1 lutego 2021 r. o godz. 20:00.

❤ LEAN jest w powietrzu i nim się oddycha…

To zdanie z naszej rozmowy zapamiętałem najbardziej. I to ono oddaje to coś, do czego nie da się ludzi zapędzić żadnymi metodami zarządzania świata zachodniego. W Toyocie ludzie mają to we krwi, oddychają tym, żyją na co dzień…

Dosłownie w dzień po tym, jak moim gościem na łączach był Jeff Liker miałem okazję rozmawiać z kolejnym, niezwykłym człowiekiem: Kazuyoshi Tsuyukusa. Tak, to Japończyk… który urodził się w Trójmieście, jako Polak, a swoje życie związał z Toyotą, później Hondą, aby dziś na stałe mieszkać i pracować w Japonii.

Myślę, że to, co usłyszycie w tej rozmowie może być pod wieloma względami zaskakujące. Jak wygląda Toyota od środka? I to nie ta produkcyjna, którą wszyscy znamy z książek, ale usługowa (marketing i sprzedaż). I jak wyglądały początki Toyoty w Polsce: wejście na rynek sprzedaży samochodów w latach ’90 oraz uruchomienie pierwszego zakładu produkcyjnego.

A to tylko część tematów, jakie poruszyliśmy. Zarezerwuj sobie więcej czasu, niż zwykle w poniedziałek 🙂

Widzimy się 1 lutego 2021 r o godz. 20:00

Transmisja webinaru będzie dostępna na Youtube >> TUTAJ << oraz na Facebooku >>TUTAJ<<

Zalecam wejść i ustawić przypomnienie, albo skorzystać z linka w porze wydarzenia.

Ja swoje przypomnienie wraz z linkiem wyślę Ci w poniedziałek, w dniu wydarzenia!

Do zobaczenia!
Krzysztof